GARANTINIS LAIKOTARPIS
Pardavėjas OCPC.lt yra atsakingas vartotojui už bet kokį prekių, įskaitant skaitmeninių elementų turinčias prekes, kokybės reikalavimų neatitikimą, esantį prekės pristatymo momentu ir paaiškėjusį ne vėliau kaip per dvejus metus nuo jos pristatymo (garantija pagal įstaymą). Juridiniams subjektams garantijos terminas (ne)taikomas pagal gamintojų nustatytus garantinius terminus, gamintojų nustatytas taisykles prekei ir gamintojų pateiktas prekės naudojimosi instrukcijas.
Tam tikri gamintojai ir (ar) pardavėjai gali suteikti konkrečioms prekėms, parduodamos el. parduotuvėje, komercinę garantiją pagal CK 6.3644 straipsnį. Tokia garantija laikoma papildoma (savanoriška) garantija (paslauga) šalia įstayminės garantijos, kuri teikiama neatlygintinai arba už užmokestį ir kurios sąlygas bei terminą leidžiama aptarti su vartotoju (ar jas nustatyti vienašališkai).
Jei Jūsų prekė sugedo garantinio laikotarpio metu, gamintojo įgaliotieji garantinio aptarnavimo centrai ją suremontuos nemokamai – tereikia pateikti prekę ir prekės pirkimo dokumentą.
Pirkimo dokumentą (kasos čekį, sąskaitą faktūrą ar lizingo sutartį) gaunate kartu su įsigyjama preke arba el. paštu, kai gauname Jūsų apmokėjimą už įsigyjamą prekę.
Garantija netaikoma:
Garantija netaikoma, jei prekės gedimas nėra dėl pardavėjo kaltės ar jei gamintojo įgaliotas garantinio aptarnavimo atstovas nustato, jog prekės gedimas nesusijęs su gamybos broku:
Prekėms, kurių gedimai atsirado dėl pirkėjo kaltės;
Prekėms, kurios buvo naudojamos ne pagal paskirtį;
Prekėms, kurios buvo remontuojamos prekės gamintojo neįgaliotame gamintojo servise;
Kai gedimas atsiranda dėl aplinkos veiksnių (audros, lietaus ir pan.), Force majeure ar atsitiktinių išorės veiksnių poveikio (įtampos šuolio ir pan.);
Jeigu gedimas atsiranda dėl į įrenginio vidų patekusių skysčių, daiktų ir pan.;
Jei pirkėjas nepateikia pirkimo dokumento (sąskaitos faktūros, čekio, lizingo sutarties);
Gedimams, atsiradusiems dėl neoriginalių priedų naudojimo
Atnaujintos (angl. „refurbished“) prekės:
Atnaujintų produktų (prekės, kurios buvo gamykliškai, autorizuoto ar specializuoto serviso atnaujintos ir kurios nėra naujos, ir yra naudotos) garantija gali būti trumpesnė nei 24 mėnesiai, tačiau ne trumpesnė nei 12 mėnesių. Tikslus garantijos laikotarpis nurodomas prie konkrečios prekės aprašymo.
Atnaujinti produktai yra tie, kurie buvo gamykliškai atnaujinti ir negali būti parduodami kaip nauji, nes buvo grąžinti gamintojui po trumpo naudojimo. Tokios prekės gali būti neoriginalioje ar pažeistoje pakuotėje, turėti smulkių išorės pažeidimų ar būti nepilnos komplektacijos, tačiau kainuoja kur kas mažiau nei nauji analogai.
Pirkėjo teisės garantiniu laikotarpiu:
Kad daiktas būtų pakeistas tinkamos kokybės daiktu, išskyrus atvejus, kai trūkumas yra nedidelis arba atsirado dėl pirkėjo kaltės;
Kad būtų atitinkamai sumažinta pirkimo kaina;
Kad pardavėjas neatlygintinai per protingą terminą pašalintų trūkumus arba atlygintų pirkėjo išlaidas jiems ištaisyti;
Grąžinti sumokėtą kainą ir atsisakyti sutarties, kai nekokybiško daikto pardavimas yra esminis sutarties pažeidimas.
Duomenų saugumas
Prieš atiduodant informacinius nešiklius turinčias prekes garantiniam aptarnavimui, rekomenduojame perkelti ir išsaugoti duomenis kitose laikmenose. Gamintojų įgalioti garantinio aptarnavimo centrai gali sunaikinti ar pažeisti duomenis remonto metu.
Gamintojų įgaliotieji garantiniai centrai:
ICTservisas – Acer, Asus, Dell, Lenovo, LG, MSI
ATEA – AOC, Philips, Logitech, Samsung, Intel, HP, Lenovo, Dell
Samsung – reikia skambinti tiesiogiai jiems +3706 725 5150 (dažniausiai atvyksta į namus)
Pastaba:
Klientai turi pristatyti kompiuterį ar komponentus į mūsų fizinį saloną: Kaune, Šv. Gertrūdos g. 7, patogiu būdu (fizinis pristatymas, siuntimas pasirinktais kurjeriais). Standartiškai gedimai sutvarkomi per 3–5 d.d., išskirtiniais atvejais terminas gali prailgti iki 10–20 d.d.